Dag 6 Heusden - Haaren 21km - Reisverslag uit Haaren, Nederland van Ron Olijhoek - WaarBenJij.nu Dag 6 Heusden - Haaren 21km - Reisverslag uit Haaren, Nederland van Ron Olijhoek - WaarBenJij.nu

Dag 6 Heusden - Haaren 21km

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

02 Mei 2014 | Nederland, Haaren

Vrijdag 2 mei '14

B & B de logeerkamer kan ik iedereen aanbevelen, heerlijk geslapen - ondanks de regen die op het dak kletterde - in dat pand uit 1600 honderd en voor vertrek een heerlijk ontbijt uit 2014. Eitje, croissantje, lekker broodje, kopje koffie heerlijk. Met een rond buikje afscheid genomen en op pad naar Haaren. Het begon met een waterig zonnetje en een gure wind. Na een half uur geen zon meer, maar alleen nog maar bewolking en die wind. Gelukkig had ik die wind tot aan Haaren in mijn rug. De route ging richting de Drunense duinen. Ik ging er niet doorheen maar aan de westkant erlangs. Tussen Drunen-Elswout en Vlijmen door. Een bewuste keuze niet wetende dat Hanna en ik twee jaar geleden daar ook hebben gelopen. Door dat ik voor deze route koos kwam ik ook in het gebied waar ik nog al eens voor het werk bomen kom bekijken. Cornee en Bert de bomen staan er goed bij. Hier en daar nog een boompje recht zetten, een knipje hier en daar en het ziet er gelikt uit. Er waren geen ontmoetingen met twee voeters waar ik een babbel mee kon houden. Wel waren er genoeg viervoeters waar je tegen aan kon L.... Maar die praten niet terug, hoog uit boe , hiiii en ble. Ook leuk. Op plaats van bestemming hartelijk ontvangen door de mevrouw. Kopje koffie gekregen en later na de tweede kop koffie naar mijn kamer toe. Gegeten in het dorp, een schnitzel met Garnituur. Koffie toe, buikje weer rond, want die was toch aardig geslonken vandaag.

Grtjs Ollie






  • 02 Mei 2014 - 20:14

    Corne:

    Beste Ron, leuk om iedere dag te lezen wat je meemaakt. Wat een ervaring. We hadden de vlaggen uithangen. Zelfs de medewerkers van de kwekerij hadden we geïnstrueerd om je aan te moedigen. We zullen de boompjes recht zetten zodat ze in september weer goed zijn om aan te planten. Het ga je goed en ik zal je blijven volgen. Grts Corné

  • 02 Mei 2014 - 20:23

    Pi:

    Dus vandaag heb je geen "boompje" op kunnen zetten! Wel met jouw deskundig oog keurend rond gekeken. Goed zo.
    Ik ga met Gerrine een boompje opzetten. En van haar krijg je de hartelijke groeten.

  • 02 Mei 2014 - 20:43

    Anneke:

    hallo Ron

    wat een onderneming die je nu doet.ik volg je via de mailinglijst.is wel leuk om te lezen waar je iedere dag zit,en wat je zoal meemaakt en beleeft.ik wens je heel veel succes,en wandel plezier toe.
    en we zien elkaar wel weer in ons Dorp Vijfhuizen.
    groetjes,Anneke van dr Putten(van Balou)

  • 03 Mei 2014 - 08:30

    Jacqueline Stad :

    Hey Ronnie,
    Waar blijven de foto's van vandaag nou?
    Een dag niet gefotografeerd is een dag niet geleefd. Of zoiets.
    Vandaag lopen Hanna en ik mijn laatste oefenloop (volgende week voor het echie).
    Groet van Jacq

  • 03 Mei 2014 - 11:01

    Inez:Deelder:

    Dag Ron, je kent mij niet, maar via het krantenartikel over je plan de pelgrimstocht te gaan lopen, ben ik weer helemaal in de ban van de Jacobsweg. Ik heb de tocht in 2010 per fiets gedaan, was pittig maar een zeer bijzondere ervaring. Leuk om de verslagen te lezen, zo maak ik in gedachten de weg mee. Ook ik heb mijn ervaringen op waarbenjij gezet. Ik wens je alle succes toe en blijf je volgen als je het goed vindt.
    Bon camino!
    Inez Deelder.

  • 03 Mei 2014 - 17:43

    Caroline:

    Hoi Ron,

    Het is echt superleuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien elke dag. Zo lopen we echt een klein beetje mee. Ik heb nog geen 40 jarig dienstverband, maar zo'n sabbatical zie ik ook wel zitten! Misschien maar eens in training gaan...

    Groetjes, Caroline

  • 03 Mei 2014 - 20:51

    Ada En Wim :

    Hallo Ron dat is wel een grote klus waar je aan bent begonnen, met de rugzak op naar Terschelling vond ik al een grote klus, maar met een goeie fles Johnny Walker zijn we er toch gekomen.
    Wij,Ada en ik zullen je volgen we wensen je in ieder geval veel succes!!!
    P.s. Vergeet de wisky niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 48047

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 15 September 2014

Ollie op pad

Landen bezocht: