Rustdag - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Ron Olijhoek - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Ron Olijhoek - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

24 Mei 2014 | Frankrijk, Reims

Nachtje over geslapen, neem een rustdag en speel de toerist in Reims. Want er is à en oh moois te zien in die stad. Pluis mijn routes vandaag uit naar Vezelay om deze evenwichtig in te delen

Grtjs Ollie

• 24 Mei 2014 - 07:45

Judith:

Goed besluit. Dik verdiend zo'n rustdag. Geniet van je dag. Hoop dat de voetjes na de rustdag van vandaag wat beter voelen.

• 24 Mei 2014 - 09:07

Wilma:

Goede beslissing Ron. Huur een fiets, of bezoek een fysiotherapeut of boek een lekker hotel met zwembad of gewoon ergens gaan liggen met je benen omhoog. Maar vooral geen overhaaste beslissingen nemen, daar krijg je later zoveel spijt van, dat achtervolgt je nog jaren.
    Wat je ook kan overwegen is een stuk over te slaan, de trein naar St. Pied de Port te nemen en daar op je gemak het Spaanse stuk te doen met kortere dagafstanden. Dat is zo'n verdomd mooie route, dat wil je echt niet missen. Het Franse deel kan je dan altijd nog in etappes een ander jaar doen.
    Motto: oplossingen zoeken, maar niet definitief opgeven hoor :-) (zegt de expert, die zelf nog geen 100 mtr kan lopen). Fijn weekend!

• 24 Mei 2014 - 09:21

Marc:

Is 1 dag wel genoeg voor Reims? Neem dit weekend voor je zelf, vandaag lekker bezichten en daarna veel rust nemen. Je bent al in Reims!

Marc

• 24 Mei 2014 - 09:23

Fred En Linda:

Hallo Ron,
    Je hebt de juiste weg te pakken, letterlijk en figuurlijk! Wij genieten van je verhalen en al je belevenissen. Heerlijk zo'n daggie rust. Ook voor die lilliputters onderaan even wat anders.
    Vorig jaar waren wij een dagje in Vezelay, zeer de moeite waard.
    Ga door op de ingeslagen weg. En wij kijken weer uit naar je avonturen.
    Genieten maar!
    Groeten,
    Fred en Linda

• 24 Mei 2014 - 10:39

Bep Ernst Natasja:

hallo ron
    geniet van je rustdag verzorg
    je voeten we genieten van
    je mooi verhalen en dat je morgen
    weer fris kan beginnen,groetjes bep,ernst
    en natasja.

• 24 Mei 2014 - 14:24

Pi:

He Ron,
    Top dat je van die mooie stad aan het genieten bent. Helemaal goed. "Ben tevreden over je"! En ik ben het helemaal met Wilma eens om morgen ook nog een daggie af te nemen. Doen!

• 24 Mei 2014 - 14:27

Ad En Narda:

Dag Ron,

Niet te veel uitpluizen wat je wilt lopen. Eerst je voeten laten herstellen. Hierna weer op pad en
    kijken wat je voeten aankunnen. 15 km. per dag is ook goed er komen echt nog wel dagen dat je
    grotere etappes kunt lopen. Het is gewoon luisteren naar je eigen lichaam.
    De knop bij jouw moet om Ron. Rustig, rustig, rustig, dat is camino, dat is pelgrimeren.
    En....... dan wordt het pas een fijne en bijzondere tocht.

Wij duimen voor je.
    Het komt goed.

Ad en Narda

• 24 Mei 2014 - 18:47

Christa S:

Hoi Ron,
    Wees verstandig en pak een paar dagen Reims (ipv Vijfhuizen). Dan kan je daarna weer fris en fruitig verder.
    Verzorg jezelf en je voeten goed.
    Groetjes en succes! Christa