D Day nadert - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Ron Olijhoek - WaarBenJij.nu D Day nadert - Reisverslag uit Vijfhuizen, Nederland van Ron Olijhoek - WaarBenJij.nu

D Day nadert

Door: Ollie

Blijf op de hoogte en volg Ron

25 April 2014 | Nederland, Vijfhuizen

Hoi luitjes,

Nog twee nachtjes slapen en dan gaat het grote avontuur van start. Rugzak in uit, en weer ingepakt. Zit alles er wel in en op de juiste plaats. Nu, ik geloof het wel. Mijn wandelstok heb ik net terug van dé zilversmid. Wat moet een wandelstok nou bij een zilversmid? Op de knop heb ik een plaatje laten maken met de eerste letters van onze namen als monogram ingegraveerd. Heb ik Casper en Hanna toch een klein beetje bij me. De route in Nederland gaat als volgt: de Kwakel, Bodegraven, Schoonhoven, Gorichem, Heusden, Haaren, Vessem.
Ps. Er staan 5 foto's die horen bij dit verhaaltje maar zijn abuis door mij bij het vorige verhaal geplaatst.
Moet nog het e.e.a. Leren. Ach ik heb er 4,5 maand de tijd voor. Tegen die tijd zal ik het wel geleerd hebben om foto's op de juiste plaats te zetten.

Grijs Ollie

  • 26 April 2014 - 08:50

    Hans:

    Hee Ron kan alleen maar waardering voor je hebben als
    je zoiets gaat ondernemen hopende dat je het zult halen
    zonder teveel zorgen. wij blijven je volgen
    groetjes Joke & Hans

  • 26 April 2014 - 09:37

    Arie Loos:

    Ron


    Succes als ik deze eerste aantal plaatsen lees wordt ik al moe.

    Maar zet hem op de wil is er.

    De weersverwachting is wat wisselvallig de eerstesteenlegging.

    Maar hier en daar een bui is hoop ik voor jouw meer hier bij ons dan daar bij jouw.
    Groet
    Arie

  • 26 April 2014 - 13:40

    Jan Smit:

    Hoi Ron,

    Nog even de kater verwerken van de verjaardag en dan op stap.
    Ik zal je reis volgen. Veel succes en tot over 4 maanden.

  • 26 April 2014 - 13:48

    Monica Uit Brisbane, Australia:

    Hi Ron
    Beste wensen als je deze fantastise reis begint! Ons gedachten gaan mee en we zullen mee leven in je reis bericht. Veel sterkte en geniet van alles wat je toekomt. Groetjes aan Hanna en Casper en beste voet naar vooren hoor!!
    Liefs Monica

  • 27 April 2014 - 10:36

    Rob Hardenbol:

    Veel succes en plezier. Ik denk dat het een onvergetelijk avontuur wordt.
    Groetjes,
    Rob

  • 28 April 2014 - 08:17

    Fred:

    Ron
    door de snelle ontruiming van het tsh afgelopen donderdag heb ik je niet meer gezien. kon je dus ook niet het beste wensen voor je trip. ik zou zo zeggen geniet ervan en ik ga je op de voet volgen.

  • 28 April 2014 - 09:42

    Marianne:

    He Ron, heel veel plezier en we houden contact en doe voorzichtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Actief sinds 26 Feb. 2014
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 47987

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 15 September 2014

Ollie op pad

Landen bezocht: